Vybudujte si značku na Instagramu ve čtyřech krocích

Instagram je jedna ze sociálních sítí, která se v našich končinách stále rozšiřuje. Mnoho firem jí nevěnuje takovou pozornost jako jiným populárnějším sociálním sítím, nicméně pokud jsou vaše cílová skupina sestává ve většině z bezdětných, progresivních lidí ve věku 15-35 let, kteří jsou ochotni utratit vysoké částky za stylové a netradiční věci, neměli byste Instagram opomíjet. Zde jsou čtyři kroky k vybudování úspěšné a viditelné značky na Instagramu, kde právě tito mladí lidé ve velkém sdílejí fotografie a videa.

Ilustrační snímek

Unifikovaný obsah

Forbes.com uvádí, že v záplavě množství fotografií a příspěvků existuje jeden způsob, jak zapsat vaši značku v mysli uživatelů. A to je ucelenost. Jednotlivé příspěvky by na sebe měly tématicky navazovat. Prezentovaná značka by se navíc měla vyjímat jedním konkrétním tématem nebo originálním přístupem, který bude patrný z každého jednotlivého příspěvku.

Stejný vizuál

Vizuálně by měly jednotlivé příspěvky a obrázky být zcela okamžitě rozpoznatelné. Vypracujte si grafický manuál, který bude výrazný a přitažlivý, a striktně jej používejte pro všechny příspěvky, loga, fotografie apod.

Jednotné písmo

Font vašeho textu musí být stále stejný. Opět se jedná o pravidlo kontinuity. Možná to není věc, která by na první pohled byla zcela zřejmá, protože nepříliš extrémní styly písma vnímáme spíše podvědomě, nicméně opět je to něco, co vám pomůže upevnit značku v paměti klientů.

Pravidelné časové rozestupy

Vaše značka by měla být předvídatelná ve zveřejňování příspěvků. Vypracujte systém, v rámci kterého budete ve vámi zvolených intervalech zveřejňovat příspěvky, ať se děje, co se děje. Pravidelnost je důležitá při budování komunity, která vaši značku bude sledovat.

-mm- 

Zdroj: Forbes.com - prestižní americký časopis a web věnovaný obchodu
Zobrazit přehled článků ze zdroje Forbes.com