Deset inspirativních citátů o zákaznických službách

Zákaznický servis a jeho kvalita neustále nabírají na důležitosti. Zákazníci mají vysoké požadavky a firmy se jim snaží maximálně vyhovět a nabídnout něco navíc, protože často je to pro ně jediný významnější způsob, jak se odlišit od konkurence. A jako konkurenční výhoda skvělý zákaznický servis rozhodně funguje a zvyšuje věrnost zákazníků. Zde je deset citátů k zamyšlení nad posláním a fungováním zákaznického servisu a nad vztahem mezi společností a jejími klienty.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.