6 vět, kterými dáte najevo empatii

Vztah mezi obchodníkem a klientem je křehký. Musíte na něm dlouhodobě pracovat a vytvářet vzájemnou důvěru. Jedním ze způsobů, jak si získat důvěru klienta, je vzbudit v něm pocit, že jste empatičtí, že vám na něm záleží, a že se snažíte pochopit, co si klient skutečně myslí.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.