6 chyb, kvůli nimž se z návštěvníků vašeho webu nestanou klienti

Webové stránky firem často slouží jako místo prvotního kontaktu s potenciálními klienty. Jejich úlohou je nejen informovat a poskytovat kontaktní informace, ale pokud možno z návštěvníků dělat klienty. Některé webové stránky tento úkol zvládají dobře, některé vůbec. Jaké jsou tedy nejčastější chyby, které se na webových stránkách objevují, a kvůli kterým vás klienti nekontaktují?

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace