Čtyři geniální a volně dostupná videa, která by měl vidět každý prodejce

Přinášíme vám odkazy na přednášky z projektu TED (tzv. TED talks), které by měl vidět každý prodejce, a které jsou volně dostupné online i s českými titulky.

TED je již několik desetiletí platforma konferencí a přednášek, které se konají všude po světě, a věnují se celé řadě témat: technologie, vzdělávání, filozofie, věda, umění nebo kultura.

Cílem projektu TED je šířit informace a nápady, které pomohou ke zlepšení světa, ve kterém žijeme. Řečníky byli v minulosti jak Bill Gates nebo Elon Musk, tak i veřejnosti nepříliš známí vědci, aktivisté nebo profesoři.

Seznam v původním znění přinesl blog společnosti HubSpot.

Jak se (s)přátelit se stresem

Stres je nedílnou součástí prodejní profese. Pro mnoho lidí je vysoká míra stresu paralyzující, ale psycholožka Kelly McGonialová vám ve své přednášce ukáže, jak lze ze stresu udělat naopak váš hnací motor a využít jej pozitivně k práci.

Chcete někomu pomoci? Sklapněte a poslouchejte!

Expert na udržitelný ekonomický rozvoj Ernesto Sirolli ve své přednášce naráží na jedno téma, které je velmi důležité pro profesi prodejce. A sice to, jak důležité je v případě, že někomu chcete pomoci, poslouchat a nemluvit. Toto pravidlo se dá na 100 % aplikovat i na obchodní schůzky s potenciálními klienty.

Klíč k úspěchu? Odhodlání

V této podmanivé přednášce hovoří psycholožka Angela Lee Duckworthová o svých pracovních zkušenostech a studiích. Uvádí, jak důležitá k dosažení úspěchu je vášeň pro to, co děláte, vytrvalost a tvrdá práce. Řadu příkladů bere i z prostředí prodeje.

Dan Pink o překvapivých vědeckých poznatcích o motivaci

Dan Pink psal dlouhá léta projevy americkému prezidentskému kandidátovi a držiteli Nobelovy ceny Alu Gorovi. Ve své přednášce popisuje, jak se formuje motivace, předkládá překvapivá fakta o tom, co nás vlastně motivuje, a jak si lze udržet motivaci dlouhodobě.

-mm-

Zdroj: HubSpot Blog - blog na stránkách společnosti HubSpot věnovaný marketingu a obchodu
Zobrazit přehled článků ze zdroje HubSpot Blog