„Výtahový prodej“: Co to je a jak na to?

Vytisknout

Anglický výraz „elevator pitch“ se dá poněkud krkolomně přeložit do češtiny jako „výtahový prodej“ nebo „prezentace ve výtahu“. Jedná se o pojem vycházející z myšlenky, že každý obchodník by měl mít v zásobě nějaký velmi stručný, úderný proslov, v němž popíše produkt, který nabízí, a zároveň zaujme klienta natolik, aby se chtěl dozvědět o nabídce ještě více. Tato prezentace by měla být tak krátká, aby ji dokázal pochopit i cizí člověk během jízdy ve výtahu. Jak tedy připravit ideální „elevator pitch“?




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace