Čtyři kroky k urychlení obchodu

Vytisknout

Častým problémem při uzavírání obchodů je příliš dlouhé rozmýšlení klienta. Zákazníci, kteří sice mají o produkt zájem, ale nic jim nebrání v odkládání rozhodnutí, s rozhodnutím často nepřiměřeně dlouho otálejí. Energie, kterou jim věnujete, aby se konečně rozhodli, brzy začíná převažovat nad profitem, který ze zákazníka v tom lepším případě pozitivního rozhodnutí máte. Zde jsou čtyři kroky ke zrychlení uzavření obchodu.




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace