Chcete působit sebevědomě a důvěryhodně? Dávejte si pozor na pusu  Jak je dávno známo, osoba prodejce je pro výsledek obchodního jednání podstatně důležitější než samotný produkt, jeho cena i jeho vlastnosti. Přitom platí, že nejde…
   Prodejci jsou velmi často obětí takzvaného syndromu vyhoření. Jedním z …
   
   Víte, že i malá firma může prodávat velkým hráčům?  Cíl mnoha začínajících a menších firem je jasný: Prodávat co nejvíce…
   
   Kdo chce získat respekt druhých, musí si nejdříve vážit sám sebe  Být úspěšným obchodníkem znamená být zároveň konzultantem, expertem v …
   Jak se zdokonalit v e-mailové, telefonické i osobní komunikaci se…
   
   4 předsevzetí pro call centra pro rok 2018  Dynamika call center se neustále mění, stejně tak očekávání klientů i…
   Chcete rychle vylepšit efektivitu systému zákaznické péče a zvýšit…
   
   Co dělat, když klient zvažuje více nabídek  Málokdy se stane, že zákazník přijde k prvnímu prodejci a rovnou si vybere…
   Osobní značka. Něco, na čem by měl pracovat každý prodejce, který chce být…
   
   3 způsoby, jak si získat důvěru klientů  V dnešní době je důvěra zákazníků pro obchod naprosto klíčová. Řada podniků…
   Kariérní postup je u obchodních pozic poměrně jasný. Jestliže máte ambice…
   
   3 tipy, jak více prodávat v rámci B2B  B2C a B2B obchodování jsou si v mnohém podobné, v mnohém se však liší. B2B…
   Na zákaznický servis se dá podívat z různých úhlů. Ať už považujete za…