5 parametrů, které definují ideálního B2B klienta

V prodeji je ze strany obchodníka nutné něco, čemu se říká „kvalifikace“, tedy zhodnocení, zda se potenciální klient a jeho potřeby překrývají s tím, co firma nabízí. Podobné otázky, které musíte při kvalifikaci klientů vznést, vám mohou pomoci definovat ideálního zákazníka a zaměřit vaše prodejní snahy úžeji. Dnes se zaměříme na oblast B2B a představíme si 5 parametrů, které definují ideálního B2B klienta.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.