Kde brát nové kontakty, když nemáte podporu marketingového oddělení?

Různí obchodníci si shánějí nové kontakty různými způsoby. Ve velkých společnostech je za shánění nových kontaktů na vhodné potenciální klienty zodpovědné zpravidla oddělení marketingu nebo „pre-sales“. Pokud ale podobnou podporu nemáte, je nedostatečná, anebo vám dodávají nepříliš kvalitní kontakty, musíte se pustit do shánění nových kontaktů na vlastní pěst. Zde je seznam pěti nejefektivnějších a nejplodnějších zdrojů, ze kterých můžete čerpat.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace