Tři tipy na hraní rolí s kolegy, které vás naučí lepší komunikaci s klienty

Jedním z nejúčinnějších způsobů, jak si v praxi vyzkoušet různé prodejní techniky a způsoby komunikace s klientem (když pomineme nejefektivnější způsob nacvičování, tedy „naostro“), je hrát sparingové hry s kolegy, v nichž každý zastává určitou roli. Zde jsou tři nejefektivnější druhy her, které takto můžete s kolegy provozovat a cvičit tak své prodejní dovednosti.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.