Šest věcí, které nesmíte dovolit členům vašeho obchodního týmu Komunikace v rámci obchodního týmu je zcela klíčová pro jeho dlouhodobý úspěch. Vedoucí prodejního týmu musí umět nastavit pravidla a komunikovat svá očekávání…
Čtyři tipy, jak se lépe vcítit do klientů V rámci zákaznického servisu je nesmírná důležitá empatie zástupců firmy a…
Pět zvyků, díky kterým budete dosahovat lepších obchodních výsledků I přestože mají mnozí obchodní zástupci jiný názor, o úspěšnosti vašich…
Využití síly příběhu v e-mailové kampani Pravidla úspěšné e-mailové kampaně jsou v mnohém podobná těm, která se…
7 kroků, kterými se dostanete z obchodně neúspěšného období Každý prodejce se čas od času dostane do obchodně neúspěšného období a je…
4 způsoby, jak předčít očekávání klienta v rámci zákaznického servisu Klientský servis je často klíčovým faktorem, který rozhoduje o tom, jak…
3 nedůležité činnosti, jimiž stráví pracovník téměř polovinu svého času Průzkumy uvádí, že průměrný pracovník stráví až 51% času, který by mohl…
7 charakteristik úspěšné marketingové kampaně Vytvořit úspěšnou marketingovou kampaň je dnes poněkud komplexnějším úkolem…
Parametry definice vašeho ideálního B2B klienta Odvěkou pravdou obchodování, která se vztahuje i na B2B sektor, je fakt, že…
Jak dosáhnout výjimečného zákaznického servisu? (2/2) Pokud chcete, aby vaši zákazníci byli spokojení, měli byste se zaměřit na…
Úspěšný prodej krok po kroku Prodejní cyklus má vždy svůj začátek, určité fáze, postupy a konec.…
Jak dosáhnout výjimečného zákaznického servisu? (1/2) Zaměstnanci v oblasti zákaznického servisu by měli být vyškoleni a…
4 tipy pro vytvoření efektivní webové prezentace Snažíte se zvýšit efektivitu vaší webové stránky tak, aby se z více…