4 důvody, proč sdílet se světem doporučení vašich klientů V celé řadě oborů je tolik konkurence a tolik boje o zákazníky, že zaujmout klienta je někdy velmi těžké. Jedním ze způsobů, jak získat určitou konkurenční výhodu v …
Čtyři předsevzetí, která by si obchodník měl dát na nový rok Blíží se konec roku, při kterém všichni hodnotí uplynulých dvanáct měsíců a…
Čtyři směry, kterými může start-up dále růst Sebelepší produkt nezajistí sám o sobě dlouhodobý růst firmy, která jej…
5 zvyků, díky kterým si udržíte pozitivní přístup a motivaci Výsledky a dlouhodobý úspěch v prodeji jsou do velké míry ovlivněny…
Šest pravidel face-en-face setkání manažera s podřízeným Schůzky face-en-face, tedy tváří v tvář nebo jeden na jednoho, jsou…
Jak vypracovat druhořadé obchodníky ve skvělé prodejce Mnoho článků a odborných textů se věnuje tomu, jak pracovat s prvotřídními…
4 důvody, proč byste neměli zapomínat na svoji osobní značku Mnoho obchodníků se zaměřuje na propagaci svého produktu a své firmy a…
Staňte se ihned lepším obchodníkem pomocí několika jednoduchých kroků Trápí vás momentální propad ve vašich prodejních výsledcích? Rozjíždíte…
7 tipů, jak vylepšit profil vaší značky na sociálních sítích Jak se vyvíjí technologie, marketing a prezentace se čím dál tím více…
Co je potřeba udělat, aby chtěl klient narušit svůj status quo? Jednou z největších výzev, kterým čelí obchodníci téměř na každé schůzce,…
Otázky, které vás během B2C jednání navedou k podpisu smlouvy Odprezentovat váš produkt během jednání s klientem je jedna věc. Druhá věc…
5 obav, které B2B klientovi brání v rozhodnutí o koupi I přestože je váš produkt inovativní, výhodný pro klienta a cenově…
Šest věcí, které nesmíte dovolit členům vašeho obchodního týmu Komunikace v rámci obchodního týmu je zcela klíčová pro jeho dlouhodobý…