Několik tipů, jak jednat s naštvanými klienty Komunikace s naštvanými a nespokojenými klienty je jedním z nejtěžších úkolů zákaznického servisu. Zároveň je to ale úkol velmi důležitý, protože to, jak firma…
Řada firem nejen ve vzdělávání a poradenství řeší, jaké dopady bude mít…
Jak prodávat v době krize a strachu S příchodem pandemie nového druhu koronaviru a strmým pádem akciových trhů…
B2C trendy, které vaše firma musí začít sledovat a realizovat B2C obchodování se díky moderním technologiím, internetu a celé řadě jiných…
Jednoduchost: skrytá zbraň prodejců Každý prodejce zažil situaci, kdy zdánlivě ideální potenciální klient i…
4 tipy k přednesení dokonalé prezentace Že něco jako dokonalá prezentace neexistuje? V tomto článku se vás pokusíme…
Nový způsob, jak začít přemýšlet o ranní rutině Tématu vstávání a ranní rutiny se věnuje celá řada odborných i ne tolik…
Nastavování plánů a strategií metodou „SMART“ Každý obchodník jistě ví, že bez správně nastavených cílů a bez vypracované…
Šest věcí, kterými můžete klienta na schůzce urazit Vést úspěšné jednání s potenciálním klientem nebo současným zákazníkem je…
Čtením knih k podpoře mozkové aktivity a k relaxaci Úspěch podnikatelů a obchodníků do velké míry záleží na jejich přístupu a…
7 tipů, jak dlouhodobě vylepšit svoji síť kontaktů Obchodník nemůže dosáhnout dlouhodobého úspěchu bez kvalitní sítě osobních…
Pět oskarových filmů, které by měl každý obchodník alespoň jednou v životě vidět Nejenom knihy a odborné texty, ale i filmy mohou obsahovat užitečné poučky…
Tři techniky ze staré školy, které vám pomohou vylepšit vaše prodeje Snažíte se vylepšit vaše obchodní výsledky? Jste začínající nebo už zkušený…