I sebelepší prodejní technika se po nějakém čase ohraje a ztratí na efektivitě. Každý prodejce tak neustále musí revidovat své obchodní procesy a hledat nové cesty,…
Účast na veletrhu může být pro vaši firmu skvělým způsobem, jak se spojit…
Každý obchodník musí umět přijmout chybu. Například pokud nabere klienta, u…
Existuje mnoho lidí, kteří věří, že lidé, co jsou bohatí, mají nějaké zcela…
Aby obchodník dovedl úspěšně nabízené řešení klientovi na schůzce prodat,…
Každý prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v …
Mít věrné klienty, kteří přinášejí dlouhodobý profit, a nemuset neustále…
Zákaznický servis je často jako provazochodectví. Stokrát můžete udělat…
Většina firem už funguje na poloviční provoz, vaši kolegové v kanceláři…
V celé řadě oborů je tolik konkurence a tolik boje o zákazníky, že zaujmout…
Blíží se konec roku, při kterém všichni hodnotí uplynulých dvanáct měsíců a…
Sebelepší produkt nezajistí sám o sobě dlouhodobý růst firmy, která jej…
Výsledky a dlouhodobý úspěch v prodeji jsou do velké míry ovlivněny…