5 nápadů pro personalizovaný zákaznický zážitek Pozornost firem se stále více upíná ke skvělé zákaznické zkušenosti. Zde je pár tipů, které vám mohou pomoci.
Ne, nyní vážně není správná doba na krácení rozpočtů na podporu zákaznické zkušenosti Snižuje vaše organizace investice do programů a iniciativ na podporu…
Akvizice vs. retence: Do čeho se vyplatí investovat více? Získávání nových zákazníků i udržování stávajících vztahů je obojí klíčové…
Jazyková škola LITE získala letos již počtvrté prestižní titul Czech…
5 strategií pro efektivní generování leadů Mnoho firem neustále hledá efektivní a rychlé způsoby, které jim pomohou…
Společnost ICT Pro působí na českém trhu vzdělávání od roku 1992. V …
5 věcí, které brzdí produktivitu vašeho obsahového marketingu Jelikož řada marketérů pracuje v dnešní době z domova, bývá často náročné…
Píšete direct maily? Využijte poznatky z psychologie k jejich tvorbě Většina marketérů a obchodníků si je dobře vědoma síly přímého marketingu…
Poslední měsíce nám ukázaly, že práce odkudkoliv je i ve velké měřítku…
Připravte svou strategii pro online marketing na blížící se recesi Čeká nás jeden z nejhorších ekonomických poklesů v novodobé historii.…
Sestavte si kvalitní akviziční marketingový plán na základě dat Většina marketérů je slepá. Produkují obsah a zprávy a doufají, že je najde…
Šok. Firmy, kterým se 12. března 2020 vyhlášením výjimečného stavu změnil…
Umělá inteligence a retence zákazníků: Čím začít? Statistiky uvádí, že získat nového zákazníka může být pětkrát až…