Obsahový marketing roste na významu Mezi březnem a dubnem letošního roku vzrostlo odvětví e-commerce o tolik, co za posledních deset let. Jelikož si spotřebitelé zvykli vyhledávat a nakupovat produkty…
Průzkum: Tři výzvy v oblasti koučování obchodníků Prodejní koučování je velmi dobrý základ, který mohou obchodní manažeři dát…
3 způsoby, jak zlepšit prognózy prodeje, když je budoucnost nejasná Když je tlak na obchod vysoký, prodejní týmy mohou ztrácet nadhled, co se…
80 marketingových nástrojů pro každý typ podnikání (i rozpočet) Ve světě marketingu se stále objevují nové nástroje, tipy, triky a trendy,…
10 proměnných, které vám pomohou lépe profilovat zákazníka a mapovat jeho cestu Musíte dobře zmapovat cestu zákazníka, abyste skutečně porozuměli vašemu…
Bohumil Kuba se věnuje obchodu a zlepšování prodejních dovedností už téměř…
Pohybujete se v oblasti marketingu, prodeje, propagace nebo reklamy?…
6 způsobů, jak COVID-19 změnil omnichannel marketing Schopnost organizací úspěšně vytěžovat marketingové kanály napříč celým…
Marketéři podceňují roli kreativity v efektivitě kampaní Nový výzkum společnosti Kantar zjistil, že marketingoví pracovníci…
Jak mohou značky zdvojnásobit své ROI z influencer marketingu? Influencer marketing má potenciál nabídnout velkou efektivitu a návratnost…
TikTok představuje nového průvodce, který značkám pomůže lépe využívat jeho nástroje Nová platforma Tutorials poskytuje lekce o tom, jak používat různé…
Tři tipy, jak jednat s klienty při přechodu do „nového normálu“ Moc často od klientů neuslyšíte, co jste udělali dobře. Zato budete ta…
Brian Tracy: Jak být úspěšným obchodníkem při práci na dálku? Trend společností, které nabízí práci na dálku zaměstnancům vzrostl téměř o…