Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba nastavit pevné základy, které zákazníkům nakonec dají pocit, že dobře nakoupili, že udělali…
Od obchodu k podpoře zákazníků – svět e-commerce se dramaticky mění V posledních měsících si zákazníci velmi rychle zvykli nakupovat zboží…
Slovo „NE“ neznamená definitivní ztrátu potenciálního zákazníka Jako obchodníci hodnotíme naši úspěšnost nejčastěji podle toho, kolikrát…
7 taktik, jak na virtuální prodej Ještě před pandemii koronaviru začala řada firem přecházet na prodej přes…
Co mají neurovědy společného s marketingovou strategií? Když se snažíte porozumět spotřebitelům, někdy máte pocit, že potřebujete…
Bohumil Kuba je úspěšným obchodníkem v oblasti vzdělávání a lektorem…
Kreativita a zákaznická zkušenost – klíč ke znovuzapojení zákazníků po pandemii? Nový britský výzkum naznačuje, že nastal čas změnit náš pohled na roli a…
4 doporučení, jak elegantně sladit prodejní a marketingové procesy Mnoho organizací trpí v důsledku rozporu mezi prodejem a marketingem, ať už…
Potřebují zákazníci obchodníky, nebo se už dokáží „obsloužit“ sami? S miliardami dat a technologiemi, které mají zákazníci na dosah ruky, se…
12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (4/4) Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (3/4) Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (2/4) Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…
12 osvědčených postupů, kterými zvýšíte úroveň vašich služeb pro klienty (1/4) Zákazníci vyžadují stále lepší úroveň servisu a jeho dostupnost. S těmito…