Tři tipy, jak se poučit z neúspěšného obchodu

Neúspěch vždy patřil k obchodu a vždy k němu patřit bude. Top obchodníci se naučili nejen psychicky dobře vyrovnávat s dílčími i většími neúspěchy, ale především se naučili brát si z nich ponaučení. Každá nezdařená obchodní příležitost a každá nepovedená schůzka s klientem totiž obchodníkovi dává zcela unikátní možnost poučit se ze svých chyb i z celé situace. K analýze toho, co se stalo, vám poslouží tyto následující tři otázky, které si sami musíte položit.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.