Několik tipů pro introverty, kteří chtějí v prodeji získat větší sebevědomí

Prodejní profesi si nejčastěji spojujeme s extrovertní povahou, upovídaností a otevřeností. Avšak stejně jako narážíme na zákazníky různé povahy, i prodejci vykazují různé charakterové vlastnosti, které mohou korespondovat s určitými typy klientů. Výhodou introvertních prodejců je často například jejich schopnost vcítit se do klientovy situace, vybudovat si u něj důvěru a být diskrétní. Mnohým zákazníkům tento typ prodejce vyhovuje lépe, než někdo okázalý, extrovertní. Introverti však mají tendenci o sobě více pochybovat a mít nedostatek sebevědomí. Přinášíme proto 4 rady těm, kteří v prodeji potřebují sebevědomí dodat.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.