LinkedIn zavedl funkci Stories. Přiblížil se tak ostatním sociálním sítím LinkedIn je aktuální poslední sociální platformou, která zavedla populární formát sdílení aktuálních zprávu tzv. „Stories“. Nová funkcionalita je již dostupná také…
Tušíte, jak monitorovat pověst vaší značky na sociálních sítích? Bez sociálních sítích se v dnešní době jen stěží obejdete. Každý typ…
3 trendy v péči o zákazníky, které přinesl letošní rok Podle studie NICE inContact Customer Experience (CX) Transformation…
Proč vaše mailingy nemají odezvu u zákazníků? Posíláte vašim zákazníkům zpravodaje a mailingy? Pak jistě víte, že je…
Jak vést obchodní konverzaci s top manažerem? Dostat se až k vedení firmy není při akvizičním rozhovoru vůbec snadné.…
Působíte v segmentu B2B? Jak dobře znáte své cílové publikum? Mnoho manažerů firem předpokládá, že skutečně zná svou cílovou skupinu, se…
Chcete, aby si vás zákazníci našli online? Zjistěte, jak na to Zaměřte se na výkonnostní marketingové strategie, které fungují.
Jak získat obchodní zakázku i pod tlakem? Tlak může být občas ochromující a může vás dovést k přijetí dohody, s níž…
5 pravidel pro psaní mailingů zákazníkům Počet e-mailů, které denně odesíláme a přijímáme, má tendenci dělat náš…
Jak pomoci vašemu obchodnímu týmu prodávat chytřeji a zvýšit prodej? Odborníci na prodej se na začátku své kariéry učí, že pokud chtějí vydělat…
Připravte si akviziční strategii na rok 2021 Letos vládne všude nejistota. Dokonce i organizace, které jsou dnes stále…
Zapracujte na reputaci vaší značky. Zde jsou 3 tipy, jak na to Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových…
9 způsobů, jak získat zpět naštvaného klienta, na kterém vám záleží Mnoho obchodníků občas ztrácí při poskytování služeb ze zřetele samotného…