Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného LinkedIn zavedl funkci Stories. Přiblížil se tak ostatním sociálním sítím

LinkedIn je aktuální poslední sociální platformou, která zavedla populární formát sdílení aktuálních zprávu tzv. „Stories“. Nová funkcionalita je již dostupná také…

Článek v rámci předplatného Tušíte, jak monitorovat pověst vaší značky na sociálních sítích?

Bez sociálních sítích se v dnešní době jen stěží obejdete. Každý typ…

Článek v rámci předplatného 3 trendy v péči o zákazníky, které přinesl letošní rok

Podle studie NICE inContact Customer Experience (CX) Transformation…

Článek v rámci předplatného Proč vaše mailingy nemají odezvu u zákazníků?

Posíláte vašim zákazníkům zpravodaje a mailingy? Pak jistě víte, že je…

Článek v rámci předplatného Jak vést obchodní konverzaci s top manažerem?

Dostat se až k vedení firmy není při akvizičním rozhovoru vůbec snadné.…

Článek v rámci předplatného Působíte v segmentu B2B? Jak dobře znáte své cílové publikum?

Mnoho manažerů firem předpokládá, že skutečně zná svou cílovou skupinu, se…

Článek v rámci předplatného Chcete, aby si vás zákazníci našli online? Zjistěte, jak na to

Zaměřte se na výkonnostní marketingové strategie, které fungují.

Článek v rámci předplatného Jak získat obchodní zakázku i pod tlakem?

Tlak může být občas ochromující a může vás dovést k přijetí dohody, s níž…

Článek v rámci předplatného 5 pravidel pro psaní mailingů zákazníkům

Počet e-mailů, které denně odesíláme a přijímáme, má tendenci dělat náš…

Článek v rámci předplatného Jak pomoci vašemu obchodnímu týmu prodávat chytřeji a zvýšit prodej?

Odborníci na prodej se na začátku své kariéry učí, že pokud chtějí vydělat…

Článek v rámci předplatného Připravte si akviziční strategii na rok 2021

Letos vládne všude nejistota. Dokonce i organizace, které jsou dnes stále…

Článek v rámci předplatného Zapracujte na reputaci vaší značky. Zde jsou 3 tipy, jak na to

Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových…

Článek v rámci předplatného 9 způsobů, jak získat zpět naštvaného klienta, na kterém vám záleží

Mnoho obchodníků občas ztrácí při poskytování služeb ze zřetele samotného…

Výpis 495507 z celkem 4718