Proč se nevyplácí klientovi nabízet příliš mnoho variant?

Zní to téměř jako paradox, ale je to tak. Čím více nabídek klientovi dáte, tím větší je pravděpodobnost, že si nevybere ani jednu. V psychologii se tento fenomén nazývá „paradox volby“ – možnost volit si z více možností sice zní lákavě, ale ve skutečnosti vede spíše k frustraci, paralýze, zahlcení informacemi a neštěstí. Přinášíme několik tipů, které se týkají mýtů ohledně množství poskytovaných informací a nabídek ze strany prodejce.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.