Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného 6 kroků k tomu stát se skutečným vedoucím týmu

Existuje řada způsobů, jak lze vést tým lidí. Bohužel mnoho manažerů vidí svojí roli pouze v rozdávání úkolů, dodržování plánů a reportování managementu. Řada lidí…

Článek v rámci předplatného Jak se stát uznávaným autorem odborných textů na LinkedIn?

Profesní síť LinkedIn je velmi vhodnou platformou k prezentaci jak vašich…

Článek v rámci předplatného 5 věcí, které nesmíte během jednání udělat, když má klient námitky

Námitky a pochybnosti na straně klienta jsou běžnou věcí při obchodních…

Článek v rámci předplatného 3 nenápadné chyby, které často obchodníkům brání v dlouhodobém úspěchu

Každý obchodník má své vlastní postupy, u každého funguje něco jiného.…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy k lepšímu využití vašeho prodejního potenciálu

I sebelepší prodejní technika se po nějakém čase ohraje a ztratí na…

Článek v rámci předplatného 6 zásad úspěšné účasti na veletrhu

Účast na veletrhu může být pro vaši firmu skvělým způsobem, jak se spojit…

Článek v rámci předplatného Nechte odejít klienta tak, abyste nepoškodili PR vaší společnosti

Každý obchodník musí umět přijmout chybu. Například pokud nabere klienta, u…

Článek v rámci předplatného 6 zvyků lidí, kteří se během svého života stanou milionáři

Existuje mnoho lidí, kteří věří, že lidé, co jsou bohatí, mají nějaké zcela…

Článek v rámci předplatného 7 kroků k lepšímu naslouchání během obchodní schůzky

Aby obchodník dovedl úspěšně nabízené řešení klientovi na schůzce prodat,…

Článek v rámci předplatného 7 věcí, které musíte o klientovi vědět, než přejdete k uzavření obchodu

Každý prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v …

Článek v rámci předplatného 5 zvyků prodejců, kteří mají věrné klienty

Mít věrné klienty, kteří přinášejí dlouhodobý profit, a nemuset neustále…

Článek v rámci předplatného Pět věcí, které dovedou klienty na zákaznickém servisu naštvat

Zákaznický servis je často jako provazochodectví. Stokrát můžete udělat…

Článek v rámci předplatného Jak využít poslední dny stávajího roku k přípravě na ten další

Většina firem už funguje na poloviční provoz, vaši kolegové v kanceláři…

Výpis 599611 z celkem 4718