Čtyři ohledy, ve kterých se klienti za posledních deset let změnili Jak se vyvíjí prodejní techniky, marektingové strategie i moderní technologie, proměňují se i očekávání klientů a jejich chování. K těmto změnám je potřeba přihlížet…
Jak zaujmout klienty, kteří vás už jednou odmítli Často opomíjeným zdrojem potenciálních zákazníků jsou ty kontakty, které…
Připravte si dokonalou obchodní prezentaci ve čtyřech krocích Způsob, jakým prezentujete váš produkt, vaši firmu nebo vaši nabídku, má…
Jak vám mohou analytická data pomoci v optimalizaci prodejního procesu? Moderní technologie, CRM systémy a analytické nástroje vám dovedou…
Pět ne příliš očividných výzev vedoucího obchodního týmu Role vedoucího obchodního týmu má řadu zcela očividných povinností, práv a…
Pět chyb marketingu na sociálních sítích “Social marketing”, tedy marketing v rámci sociálních sítí, je poměrně…
5 bodů, ve kterých musí zákaznický servis a obchodní oddělení spolupracovat V některých firmách je zákaznický servis poskytovaný přímo prodejcem, v …
Jak při jednání s klientem odvrátit pozornost od ceny Vysoká cena, případně srovnávání nabízené ceny s nabídkou konkurence, jsou…
Co dělá váš úspěšný konkurent jinak? Jistě víte, kdo je vaše konkurence, a dost možná jsou vaši konkurenti…
Šest kroků k získání loajálních klientů Retence klientely, neboli udržení zákazníků, je jeden z nejůčinnějších…
Čtyři tipy pro pracovníky, kteří nemohou vystát svoji práci Dnešní doba vyloženě nahrává myšlenkám o změně práce. Zvláště pokud jste v …
Šest psychologických triků, jak přesvědčit potenciálního klienta Při obchodní schůzce nehrají roli pouze fakta a čísla, ale především i…
Zvyky, které si musí osvojit vedoucí týmu Být dobrým vedoucím týmu znamená mnohem více, než jenom rozdávat podřízeným…