Všichni víme, že zákaznický servis je pro klienty a jejich vnímání vaší společnosti zcela zásadní. Hraje důležitou roli v loajalitě klientely i doporučování firmy…
Existuje řada tipů a rad pro nováčky v prodeji. Pak je ale mnoho pravd o…
Rozjíždíte vlastní blog nebo blog vaší společnosti a nevíte si úplně rady,…
Vedoucí nemůže být ve svém týmu neustále, i on občas musí odjet pryč. Na…
Málokdo má svůj time management plně pod kontrolou, ale zároveň si je…
Prodej je hlavně o emocích. Jak o emocích vašich klientů, tak i o emocích…
I přestože máte něco zajímavého co říct, máte fungující platformu,…
Vést tým lidí sebou nese velkou odpovědnost. Jednou z nich je motivace…
Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu…
Jak je na tom váš time management? Netrpíte prokrastinací? Pracujete…
Celá řada prodejních cyklů končí bohužel nikoliv odmítnutím, ale tím, že…
Ideální situace, kdy klient sám přijde na schůzku, je připravený se sám…
Prezentační dovednosti jsou jednou z nejžádanějších kvalit u nových…