Co se týče klientely, obecně platí pravidlo 20-80. Tedy že z 20% top klientů má firma 80% svých příjmů. Samozřejmě ani méně lukrativní klienty není možné jen tak…
Být obchodním zástupcem start-upu je jednou z nejtěžších forem obchodní…
Ekonomice se daří a řada lidí, kteří mají nějaký koncept či nápad, uvažuje,…
Mnoho odborných textů a článků z oblasti B2C obchodu a prodeje se shoduje…
Někteří odborníci říkají, že většina obchodů se rozhodne během několika…
Sociální sítě jsou, vzhledem k jejich rozšířenosti, jedním z efektivních…
Být skvělým obchodníkem a konzultantem v dnešní době znamená i překonat…
Únava z rozhodování je jednou z mnoha civilizačních chorob způsobených…
Syndrom vyhoření je strašákem v mnoha oborech. A právě obchod a prodej jsou…
Ráz celého dne se nejvíce rozhoduje ráno. Proto mají vysoce produktivní a…
Řada lidí se nikdy nemůže stát dobrými obchodníky. Není to tím, že by…
Naceňování produktů je jedním z nejdůležitějších úkolů těch, kteří mají za…
Umění „Small Talk“, neboli schopnost zahájit a udržet konverzaci s kýmkoliv…