Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Naučte se navazovat nové obchodní kontakty na obchodně-společenských akcích

Anglické slovo „networking“ označuje navazování nových obchodních vztahů na akcích, jako jsou setkání odborníků z oborů, konference, rauty, společenské události a…

Článek v rámci předplatného 4 otázky, které si musíte položit, když procházíte neúspěšným obdobím

K obchodu patří úspěchy i neúspěchy. Každý prodejce má určité výkyvy, ale…

Článek v rámci předplatného Pět základních stylů vyjednávání

Znáte pět základních stylů vyjednávání? Pokud se je naučíte rozpoznávat,…

Článek v rámci předplatného Pro dosažení úspěchu v obchodě se musíte naučit nad věcmi mávnout rukou

Tak jako všude jinde, i v obchodě platí, že pro dosažení úspěchu je nutné…

Článek v rámci předplatného Nejčastější zlozvyky prodejců, které jim brání v úspěchu

Obecně platí, že k dosažení úspěchu je potřeba vytrvalost a konzistentnost…

Článek v rámci předplatného Scénáře jako základ úspěchu v prodeji

Mnoho prodejců si prodejní scénáře spojuje pouze s telefonním prodejem. A…

Článek v rámci předplatného 10 slov, která by měla figurovat na vašem CV

I přestože jsou požadavky na různé pracovní pozice zcela rozdílné, obecně…

Článek v rámci předplatného 9 tipů, jak zkrátit průměrnou délku telefonátu v call centru

Average Handling Time (AHT) je anglický výraz, který odkazuje na průměrný…

Článek v rámci předplatného Jaký sociální status si B2C klienti asociují s vaším produktem?

Jak by již každý obchodník měl dnes vědět, klienty při rozhodování o nákupu…

Článek v rámci předplatného Výběr influencera pro propagaci vaší značky

Jak se lidská aktivita čím dál více přenáší do online prostředí a zároveň…

icon Vyjednávání – každá hodina má 360 minut (1. díl)

V předchozím seriálu článků (poslední díl si můžete přečíst zde) jsme se…

Článek v rámci předplatného Pět kroků k nastavení efektivního systému zákaznické péče

Klientský servis je jednou z nejzákladnějších deviz úspěšné a efektivně…

Článek v rámci předplatného Jak poznat, jestli se vám klient vyplatí nebo ne?

Co se týče klientely, obecně platí pravidlo 20-80. Tedy že z 20% top…

Výpis 690702 z celkem 4700