Věrnostní program pro klienty: Co dělat a co ne Vytvoření věrnostního programu může výrazně podpořit retenci a loajalitu vaší klientely. Anebo jím také můžete udělat více škody než užitku. To v případě, že…
Základní pravidla telefonního prodeje Jste noví v prodeji? Nikdy jste neobchodovali nebo máte s prodejem jenom…
Jak se mentálně zrelaxovat před důležitým jednáním Čeká vás setkání s důležitým klientem? Jdete představit vaši nabídku…
Šest kroků k vytvoření úspěšné marketingové strategie pro váš start-up Propagace nově se rozbíhajícího projektu je jednou z největších výzev…
Sedm prodejních taktik, které již dávno nefungují Jak se mění svět prodeje i očekávání klientů, tak je potřeba posouvat i váš…
10 statistik o zákaznickém servisu, které byste měli znát Všichni víme, že zákaznický servis je pro klienty a jejich vnímání vaší…
Čtyři pravdy o prodeji, které zjistíte až delší praxí Existuje řada tipů a rad pro nováčky v prodeji. Pak je ale mnoho pravd o…
5 základních formátů příspěvků na blogu Rozjíždíte vlastní blog nebo blog vaší společnosti a nevíte si úplně rady,…
Jak zajistit fungování týmu během vaší dovolené Vedoucí nemůže být ve svém týmu neustále, i on občas musí odjet pryč. Na…
Pět chyb time managementu, které pravděpodobně děláte Málokdo má svůj time management plně pod kontrolou, ale zároveň si je…
Tipy pro nové prodejce: Jak dosáhnout „prodejní nálady“ a udržet si ji? Prodej je hlavně o emocích. Jak o emocích vašich klientů, tak i o emocích…
Šest nejčastějších chyb začínajících bloggerů I přestože máte něco zajímavého co říct, máte fungující platformu,…
Věci, které by vedoucí týmu neměl svým podřízeným nikdy říkat Vést tým lidí sebou nese velkou odpovědnost. Jednou z nich je motivace…