Jak prodávat v době krize a strachu

S příchodem pandemie nového druhu koronaviru a strmým pádem akciových trhů a evropských ekonomik vyvstává otázka, co může obchodník, který se živí prodejem, v současné chvíli dělat, aby mohl dál pracovat a aby si udržel svoje stávající klienty. Ve chvíli, kdy jsou trhy v nejistotě a firmy ani soukromníci nechtějí investovat, je nutné postupovat podle specifických pravidel a upravit svůj přístup k zákazníkům. V tomto článku se podíváme na to, jak může obchodník dále prodávat i ve chvíli, kdy panuje krize a kdy mezi klienty vládne atmosféra strachu.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.