Nastavování plánů a strategií metodou „SMART“

Každý obchodník jistě ví, že bez správně nastavených cílů a bez vypracované strategie, jak se postupnými kroky k těmto cílům dostat, nemá moc šancí na úspěch. Úspěšné nastavení cílů, monitorování postupu daného obchodníka směrem k nim a případná revize těchto cílů jsou zcela zásadními faktory v úspěšnosti jednotlivých prodejců a jiných pracovníků v obchodním prostředí. Ideální a obecně platnou metodou nastavování plánů je metoda „SMART“, kterou si v dnešním článku představíme.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.