9 tipů, jak zkrátit průměrnou délku telefonátu v call centru Average Handling Time (AHT) je anglický výraz, který odkazuje na průměrný čas, po který trvá jeden telefonát mezi klientem a pracovníkem call centra. Zkrácení tohoto…
Jaký sociální status si B2C klienti asociují s vaším produktem? Jak by již každý obchodník měl dnes vědět, klienty při rozhodování o nákupu…
Výběr influencera pro propagaci vaší značky Jak se lidská aktivita čím dál více přenáší do online prostředí a zároveň…
V předchozím seriálu článků (poslední díl si můžete přečíst zde) jsme se…
Pět kroků k nastavení efektivního systému zákaznické péče Klientský servis je jednou z nejzákladnějších deviz úspěšné a efektivně…
Jak poznat, jestli se vám klient vyplatí nebo ne? Co se týče klientely, obecně platí pravidlo 20-80. Tedy že z 20% top…
Jak získat prvních dvacet klientů pro váš start up Být obchodním zástupcem start-upu je jednou z nejtěžších forem obchodní…
5 věcí, které si musíte ujasnit, než rozjedete vlastní podnikání Ekonomice se daří a řada lidí, kteří mají nějaký koncept či nápad, uvažuje,…
Definice ideálního B2C zákazníka: Jaké faktory je potřeba vzít vpotaz? Mnoho odborných textů a článků z oblasti B2C obchodu a prodeje se shoduje…
Klíč k úspěchu: Udělejte skvělý první dojem Někteří odborníci říkají, že většina obchodů se rozhodne během několika…
Sedm zásad úspěšného firemního účtu na sociálních sítích Sociální sítě jsou, vzhledem k jejich rozšířenosti, jedním z efektivních…
Šest důvodů, proč se vám nedaří předehnat konkurenci Být skvělým obchodníkem a konzultantem v dnešní době znamená i překonat…
Co to je únava z rozhodování a jak se jí vyhnout? Únava z rozhodování je jednou z mnoha civilizačních chorob způsobených…