4 důvody, proč byste neměli zapomínat na svoji osobní značku

Mnoho obchodníků se zaměřuje na propagaci svého produktu a své firmy a málokterý prodejce se nějak hlouběji zamýšlí nad tím, že by měl dlouhodobě pracovat na budování i své osobní značky. Zde jsou čtyři důvody, proč byste měli na své osobní značce začít pracovat i vy.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.