Být obchodním zástupcem start-upu je jednou z nejtěžších forem obchodní praxe. I přes svoji složitost má ale tato prodejní forma své kouzlo, protože vám umožňuje…
Ekonomice se daří a řada lidí, kteří mají nějaký koncept či nápad, uvažuje,…
Mnoho odborných textů a článků z oblasti B2C obchodu a prodeje se shoduje…
Někteří odborníci říkají, že většina obchodů se rozhodne během několika…
Sociální sítě jsou, vzhledem k jejich rozšířenosti, jedním z efektivních…
Být skvělým obchodníkem a konzultantem v dnešní době znamená i překonat…
Únava z rozhodování je jednou z mnoha civilizačních chorob způsobených…
Syndrom vyhoření je strašákem v mnoha oborech. A právě obchod a prodej jsou…
Ráz celého dne se nejvíce rozhoduje ráno. Proto mají vysoce produktivní a…
Řada lidí se nikdy nemůže stát dobrými obchodníky. Není to tím, že by…
Umění „Small Talk“, neboli schopnost zahájit a udržet konverzaci s kýmkoliv…
Naceňování produktů je jedním z nejdůležitějších úkolů těch, kteří mají za…
Sebevědomí je v obchodě jistě žádoucí vlastností, protože pouze sebevědomý…