Jak zabránit tomu, aby klient hleděl pouze na cenu Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu nabízeného řešení. Zároveň je to často jedna z prvních věcí, kterou chce klient o nabídce…
Pět kroků k efektivnímu systému práce Jak je na tom váš time management? Netrpíte prokrastinací? Pracujete…
Pět důvodů, proč se klient není schopen vyjádřit Celá řada prodejních cyklů končí bohužel nikoliv odmítnutím, ale tím, že…
5 tipů na rychlé uzavření obchodu, když o nákupu rozhoduje více lidí Ideální situace, kdy klient sám přijde na schůzku, je připravený se sám…
Pět kroků k dokonalé prezentaci Prezentační dovednosti jsou jednou z nejžádanějších kvalit u nových…
V minulém článku jsme se věnovali přípravě před vyjednáváním. V dnešním …
Naučte se navazovat nové obchodní kontakty na obchodně-společenských akcích Anglické slovo „networking“ označuje navazování nových obchodních vztahů na…
4 otázky, které si musíte položit, když procházíte neúspěšným obdobím K obchodu patří úspěchy i neúspěchy. Každý prodejce má určité výkyvy, ale…
Pět základních stylů vyjednávání Znáte pět základních stylů vyjednávání? Pokud se je naučíte rozpoznávat,…
Pro dosažení úspěchu v obchodě se musíte naučit nad věcmi mávnout rukou Tak jako všude jinde, i v obchodě platí, že pro dosažení úspěchu je nutné…
Nejčastější zlozvyky prodejců, které jim brání v úspěchu Obecně platí, že k dosažení úspěchu je potřeba vytrvalost a konzistentnost…
Scénáře jako základ úspěchu v prodeji Mnoho prodejců si prodejní scénáře spojuje pouze s telefonním prodejem. A…
10 slov, která by měla figurovat na vašem CV I přestože jsou požadavky na různé pracovní pozice zcela rozdílné, obecně…