6 zásad úspěšné účasti na veletrhu

Účast na veletrhu může být pro vaši firmu skvělým způsobem, jak se spojit s novými potenciálními klienty a obchodními partnery, ale také jak prohloubit vztahy i s těmi stávajícími zákazníky a partnery. Jelikož je účast na veletrhu většinou spojena s poměrně vysokými náklady, měli byste mít jistotu, že ze své účasti dostanete z obchodního hlediska maximum. Zde je proto šest zásad úspěšné účasti vaší firmy na výstavě či veletrhu.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.