Nechte odejít klienta tak, abyste nepoškodili PR vaší společnosti

Každý obchodník musí umět přijmout chybu. Například pokud nabere klienta, u kterého se ale postupem času ukáže, že se nevyplatí. Nebo pokud zákazník sám není spokojen se službami nebo jiným produktem, který obchodník nabízí, a začne vyžadovat stále více pozornosti, až do chvíle, kdy se vám s ohledem na vydaný čas a energii na vaší straně zákazník nevyplatí. Existuje řada důvodů, proč firmy „vyhazují“ své zákazníky, a v tomto článku si ukážeme, jak se i tato poměrně vyhrocená situace dá zvládnout tak, aby nebyla poškozena reputace vaší společnosti.

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.