V minulém článku jsme se věnovali přípravě před vyjednáváním. V dnešním článku se zaměříme na samotný průběh a závěr.
Anglické slovo „networking“ označuje navazování nových obchodních vztahů na…
K obchodu patří úspěchy i neúspěchy. Každý prodejce má určité výkyvy, ale…
Znáte pět základních stylů vyjednávání? Pokud se je naučíte rozpoznávat,…
Tak jako všude jinde, i v obchodě platí, že pro dosažení úspěchu je nutné…
Obecně platí, že k dosažení úspěchu je potřeba vytrvalost a konzistentnost…
Mnoho prodejců si prodejní scénáře spojuje pouze s telefonním prodejem. A…
I přestože jsou požadavky na různé pracovní pozice zcela rozdílné, obecně…
Average Handling Time (AHT) je anglický výraz, který odkazuje na průměrný…
Jak by již každý obchodník měl dnes vědět, klienty při rozhodování o nákupu…
Jak se lidská aktivita čím dál více přenáší do online prostředí a zároveň…
V předchozím seriálu článků (poslední díl si můžete přečíst zde) jsme se…
Klientský servis je jednou z nejzákladnějších deviz úspěšné a efektivně…