Marketing - zprávy z HR

icon Nedělejte to jen pro peníze či volnost aneb 5 špatných důvodů pro podnikání

Lze-li usuzovat podle letošního rekordního přírůstku podnikatelů, o vlastním podnikání přemýšlí stále více lidí. Někteří se však do odstartování vlastního byznysu…

Článek v rámci předplatného Kroky ke zvýšení prestiže vaší firemní značky

Tradice, prestiž, dobré jméno a nadstandardní zákaznický servis jsou často…

Článek v rámci předplatného Omluva: Obchodníky málo využívaný, ale silný nástroj

Všichni jsme jenom lidé a všichni občas děláme chyby. Není tolik důležité,…

Článek v rámci předplatného Pět návyků těch nejúspěšnějších lidí

Recept každého úspěšného člověka je v něčem originální. Každý člověk je…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak se rychle dostat z období obchodního propadu

Procházíte obdobím, kdy vám klesly prodeje a nevíte proč? Výkyvy jsou v …

Článek v rámci předplatného 5 přežitých marketingových trendů, které patří do starého železa

I přestože zůstává jádro marketingových strategií podobné, jako bylo vždy,…

Článek v rámci předplatného Udělejte vaše obchodní techniky osobnější a získejte více klientů

Dnešní době vévodí personalizace, osobní přístup a nepříliš formální…

Článek v rámci předplatného Věrnostní program pro klienty: Co dělat a co ne

Vytvoření věrnostního programu může výrazně podpořit retenci a loajalitu…

Článek v rámci předplatného Základní pravidla telefonního prodeje

Jste noví v prodeji? Nikdy jste neobchodovali nebo máte s prodejem jenom…

Článek v rámci předplatného Jak se mentálně zrelaxovat před důležitým jednáním

Čeká vás setkání s důležitým klientem? Jdete představit vaši nabídku…

Článek v rámci předplatného Šest kroků k vytvoření úspěšné marketingové strategie pro váš start-up

Propagace nově se rozbíhajícího projektu je jednou z největších výzev…

Článek v rámci předplatného Sedm prodejních taktik, které již dávno nefungují

Jak se mění svět prodeje i očekávání klientů, tak je potřeba posouvat i váš…

Článek v rámci předplatného 10 statistik o zákaznickém servisu, které byste měli znát

Všichni víme, že zákaznický servis je pro klienty a jejich vnímání vaší…

Výpis 664676 z celkem 4700