CRM v roce 2020: Které tři trendy byste měli sledovat?

Úsvit nové dekády nám vždy dává příležitost zhodnotit posledních 10 let a podívat se do budoucna. Ve specializované oblasti obchodních vztahů se technologie pro růst tržeb v posledních 10 letech výrazně změnila a v příštích letech uvidíme budeme moci sledovat ještě více inovací, které změní způsob, jakým vaše společnost pracuje se svými zákazníky a prospekty. Jaké jsou tedy hlavní změny v řízení vztahů se zákazníky (CRM)?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.