Využití síly příběhu v e-mailové kampani

Pravidla úspěšné e-mailové kampaně jsou v mnohém podobná těm, která se uplatňují v jakémkoliv jiném prodejním nebo prezentačním formátu. Jedním z prvků, který je společný všem obchodním praktikám a který dovede vaše prodejní vyhlídky značně vylepšit, je využití příběhu při prezentaci vašeho produktu nebo firmy. Síla příběhu tkví v tom, že lidé se s příběhy dovedou lépe ztotožnit, díky nim si celou problematiku jsou schopni lépe představit a navíc působí i na jejich emoční stránku, která v rozhodování o nákupu hraje klíčovou roli. Jak lze tedy příběh využít v e-mailové kampani?

Ilustrační snímek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.