Neřídíme zákazníky, ale jejich zkušenosti I přes aktuální zprávy o rychlém rozvoji e-komerce existuje významný faktor, kterým je třeba se zabývat, aby on-line obchodní kanál zůstal konzistentním a…
Víc než loajalita Oddaní zákazníci se značně liší od těch, kteří jsou jen loajální. Skutečně…
Jan Martínek, kromě dalšího i bývalý ředitel TV3, vedl seminář společnosti…
Těžký život marketingového konzultanta Autor článku, nezávislý marketingový konzultant, se přiznává, že dříve jeho…
Integrovaný program pro obchodní partnery Společnost IBM představila zjednodušený program *PartnerWorld*, který…
V moderním managementu předpokládáme, že dobré služby se vyplatí. Článek se…
Na otázku, proč spotřebitelé nakupují právě to, co nakupují neexistuje…
Dveře ke vstupu na zahraniční trhy Nejdůležitějším operačním nástrojem Evropské unie při realizaci strategie…
Klíčový zákazník = náročný zákazník Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými…
Jak to dělají kolegové? SBC, dodavatel Telecomu, užívá přímý mailing (direct mail) související s…
Já měřím na metry a on na palce Marketingoví manažeři neustále dokola tvrdí, že značky jsou investicí a…