Řízení vztahů se zákazníky na produktivitu prodeje nestačí Prodejci softwaru pro řízení vztahů se zákazníky dokázali přesvědčit obrovské množství organizací, že klíčem k produktivitě jejich prodeje není nic jiného než…
Ať tečou emoce od začátku do konce V reklamě je důležité postavit správný příběh pro značku a náležitě…
K pozitivnímu působení na zákazníka O tom, že zákazník raději jedná s pozitivním a ochotným zaměstnancem není…
Už víte, co budete dělat 1. června? V Praze se uskuteční již *5. ročník mezinárodního marketingového kongresu…
Kompletní 360 pohled na zákazníka trápí většinu společností. Komplexní…
Marketing na umření Autor článku zastává tvrdé hodnocení, že marketing ani nestačil obsadit…
Efektivní marketing je podmínkou úspěchu firmy na soutěživém trhu. Takový…
Úspěch šiřitelů spamu dodávajících do e-mailových schránek pornografické…
Bylo to krásné, děkuji Obchod dnes probíhá takovou rychlostí, že jeho účastníci ani nemají čas na…
Letos se vyhlašoval již šestý ročník prestižního žebříčku 100 obdivovaných…
Půjdem sbírat věrnostní body Dnešní obchod staví svůj hon za spotřebitelem na rozličných věrnostních…
Reputace firmy je důležitějším měřítkem úspěšnosti než burzovní výsledky,…