V moderním managementu předpokládáme, že dobré služby se vyplatí. Článek se však zamýšlí nad tím, zda skutečně existuje nějaký pevný a prokazatelný základ, který by…
Na otázku, proč spotřebitelé nakupují právě to, co nakupují neexistuje…
Dveře ke vstupu na zahraniční trhy Nejdůležitějším operačním nástrojem Evropské unie při realizaci strategie…
Klíčový zákazník = náročný zákazník Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými…
Jak to dělají kolegové? SBC, dodavatel Telecomu, užívá přímý mailing (direct mail) související s…
Já měřím na metry a on na palce Marketingoví manažeři neustále dokola tvrdí, že značky jsou investicí a…
Řízení vztahů se zákazníky na produktivitu prodeje nestačí Prodejci softwaru pro řízení vztahů se zákazníky dokázali přesvědčit…
Ať tečou emoce od začátku do konce V reklamě je důležité postavit správný příběh pro značku a náležitě…
K pozitivnímu působení na zákazníka O tom, že zákazník raději jedná s pozitivním a ochotným zaměstnancem není…
Už víte, co budete dělat 1. června? V Praze se uskuteční již *5. ročník mezinárodního marketingového kongresu…
Kompletní 360 pohled na zákazníka trápí většinu společností. Komplexní…
Marketing na umření Autor článku zastává tvrdé hodnocení, že marketing ani nestačil obsadit…