Zákon o regulaci reklamy popisuje reklamu jako oznámení, předvedení či jiné prezentace, šířené zejména komunikačními médii, mající za cíl podporu podnikatelské…
Sběr znalostí v zákaznickém středisku Správa znalostí je nepochybně velice složitý proces. Obzvláště obtížné je…
Důležité soukromí, jen ať nikdo nečumí Soukromí zákazníků se stalo velmi důležitou otázkou nejen v Severní…
Při prodeji máte jednu minutu na to, abyste vzbudili zájem. Článek nabízí…
Zničí spam věrnostní programy? Strach z obtěžující nevyžádané elektronické pošty vede zákazníky k tomu, že…
Já mám devět kanálů a oni jednou do páru Přístup podniků k vytváření on-line samoobslužných řešení pro komunikaci se…
Vidím budoucnost e-komerce, jejíž zisk hvězd se dotýká V příštích pěti letech se předpokládá velký nárůst e-komerce. Úroveň…
Úspěch je pryč než stačíte říct "švec" Stav úspěchu - skvělá tvůrčí atmosféra v týmech, rostoucí produktivita,…
Zákon zatím k ničemu Spojené státy americké sice od 1.ledna zavedly antispamový zákon, nezdá se…
Reklamní e-mail jako ze škatulky Oblast e-mailového marketingu se stala bitevním polem. Zprávy se musejí…
Úskalí marketingu v reálném čase Na první pohled se zdá, že tzv. real-time marketing, neboli marketing v…
Ředitel jedné americké marketingové společnosti, jejíž kontaktní střediska…