Ředitel jedné americké marketingové společnosti, jejíž kontaktní střediska vyřídí ročně přes šest milionů telefonátů, představuje v článku několik tipů pro jednání s…
Zákaznická střediska zaznamenala v posledních letech výrazné změny a stejně…
Prezident Bush právě podepsal federální zákon, který podle některých…
Marketing se z umění musí stát vědou, z monologu tvořeného jednou zprávou…
Vezmeme-li údaje o spokojenosti zákazníků a obrátíme je nohama vzhůru,…
Vizuální aspekty značek byly dosud považovány za dekorace vytvořené určitou…
Pokud má firma problémy s nedostatečným zájmem zákazníků o její webové…
Nejnovější čísla ukazují, že 45 procent e-mailů představuje spam. Denně…
Podíl na trhu již dávno není ukazatelem hodným takové pozornosti jako podíl…
Odborníci na direct marketing se shodují na tom, že nejspolehlivější způsob…
Většina firem pokládá stížnosti zákazníků za primární zdroje celofiremních…