Samoobsluha má v sobě potenciál pro to, aby zákazníkům poskytla větší kontrolu nad interakcemi s podniky a větší flexibilitu v tom, kdy a jak se do těchto interakcí…
Nábytkový řetězec Ikea právě vyzkoušel inovační přístup k hledání skvělých…
Restrikce a nový marketing Americký Do Not Call Registry a další restrikce zejména v podobě…
Jak se dostat do povědomí veřejnosti v šesti krocích Některé firmy přitahují zákazníky téměř magicky. Netelefonují jim přitom a…
Poznejte zákazníky individuálně Nejrůznější software a zejména Internet dnes umožňuje podnikům provádět…
Mnohé americké zákazníky může překvapit, že stále existuje jistý počet…
Příprava na rozhovor s médii Rozhovory v médiích jsou důležitou součástí PR kampaní. Úspěch si na nich…
Dokážete si představit tu pýchu v očích dítěte, když přinese oznámkovanou…
Co by vám zákazník rozhodně neměl říci Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat…
Budování strategické empatie Nejefektivnější způsob budování obchodu bychom dnes mohli nazvat…
Informační bulletin, tzv. newsletter, představuje silný způsob, jak zůstat…
E-mailový marketing zůstává jedním z nevýhodnějších způsobů podněcování…
Řada podniků se v poslední době snažila převést zákazníky z drahých…