Jak vymačkat šťávu z usychající e-mailové kampaně I z části vymačkaného citrónu můžeme získat další šťávu. Podobně je tomu i u e-mailových marketingových programů. Řekněme, že e-mailová kampaň podniku probíhá…
Návrat zákaznických služeb? V několika posledních letech zaváděly podniky systémy pro řízení vztahů se…
Průzkum mezi českými novináři (červen 2003) Podle průzkumu agentury Donath-Burson-Marsteller hodnotí česká novinářská…
E-mailový marketing: Koš, nebo cash? E-mailový marketing se rychle stal nadějnou, reálnou a nutnou součástí…
Prediktivní zákaznický servis - nedotčený zlatý důl Prodejci podnikového softwaru horečně vydávají produkty, které by podnikům…
Znáte své ziskové a neziskové zákazníky? Ať už se podnik zabývá čímkoli, dříve nebo později si uvědomí, že svou…
Jak na zákazníka, kterého vám byl čert dlužen Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci…
Představte si, že mrzne a trubky vašeho topení jsou ještě chladnější než…
Stephen Cobb je významný americký konzultant v oblasti bezpečnosti. Působí…
Úskalí marketingu v reálném čase Real-time marketing (marketing v reálném čase) vypadá na první pohled jako…
Většina podniků si uvědomuje spojitost, která je mezi spokojeností jejich…
Fámy se na Internetu množí velice rychle. Firmy, které se stávají jejich…