Marketing - zprávy z HR

Slibné novinky v CRM technologiích

S tím, jak se CRM dostává do další fáze vývoje, objevují se na scéně nové technologie a získávají si mnoho pozornosti. Optimalizace databází, mobilní a bezdrátové…

Je e-mail účinnou formou zákaznické podpory?

Článek v rámci předplatného Je e-mail účinnou formou zákaznické podpory?

Špatná zkušenost zákazníků s firemní elektronickou poštou může negativně…

PR aktivity vyžadují tvořivý přístup

Článek v rámci předplatného PR aktivity vyžadují tvořivý přístup

Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání…

CRM - zákaznická loajalita, nebo snižování výdajů?

Článek v rámci předplatného CRM - zákaznická loajalita, nebo snižování výdajů?

Cílem většiny CRM projektů bývá zvýšit loajalitu zákazníků a udržet je u…

Věrnost firmě z pohledu zákazníka

Věrnost firmě z pohledu zákazníka

Při definici pojmu loajalita se nemusí hlediska zákazníků a firem tak…

M-komerce - co může přinést obchodnímu světu

Článek v rámci předplatného M-komerce - co může přinést obchodnímu světu

M-komerce podle autora článku u spotřebitelů propadla nebo přinejmenším…

Jaké IQ má firemní web?

Článek v rámci předplatného Jaké IQ má firemní web?

Zákazníci, kteří nejsou spokojeni například s vyhledávacími nástroji…

Kviz z oblasti vztahů se zákazníkem

Kviz z oblasti vztahů se zákazníkem

Článek přináší sérii otázek, jejichž pravdivé zodpovězení může napovědět,…

Je používání CRM systémů obtížné?

Článek v rámci předplatného Je používání CRM systémů obtížné?

Požadavkem uživatelů CRM systémů je velká míra uživatelského přizpůsobení;…

Je CRM outsourcing cestou ke snížení výdajů?

Článek v rámci předplatného Je CRM outsourcing cestou ke snížení výdajů?

Stále více společností shledává, že využití hostovaných CRM technologií je…

Plánování inzerce v médiích

Článek v rámci předplatného Plánování inzerce v médiích

Největší položkou v marketingových plánech zpravidla bývají výdaje za…

Firemní weby orientované na vztahy se zákazníkem

Článek v rámci předplatného Firemní weby orientované na vztahy se zákazníkem

Pro většinu společností představuje web orientovaný na vybudování vztahů se…

Firemní web - zákazník musí mít zájem od prvního okamžiku

Článek v rámci předplatného Firemní web - zákazník musí mít zájem od prvního okamžiku

Vstoupí-li nový návštěvník na firemní web, měly by se v první fázi odehrát…

Výpis 45774589 z celkem 4674