S tím, jak se CRM dostává do další fáze vývoje, objevují se na scéně nové technologie a získávají si mnoho pozornosti. Optimalizace databází, mobilní a bezdrátové…
Špatná zkušenost zákazníků s firemní elektronickou poštou může negativně…
Autor definuje PR jako soubor strategií a taktik určených k získání…
Cílem většiny CRM projektů bývá zvýšit loajalitu zákazníků a udržet je u…
Při definici pojmu loajalita se nemusí hlediska zákazníků a firem tak…
M-komerce podle autora článku u spotřebitelů propadla nebo přinejmenším…
Zákazníci, kteří nejsou spokojeni například s vyhledávacími nástroji…
Článek přináší sérii otázek, jejichž pravdivé zodpovězení může napovědět,…
Požadavkem uživatelů CRM systémů je velká míra uživatelského přizpůsobení;…
Stále více společností shledává, že využití hostovaných CRM technologií je…
Největší položkou v marketingových plánech zpravidla bývají výdaje za…
Pro většinu společností představuje web orientovaný na vybudování vztahů se…
Vstoupí-li nový návštěvník na firemní web, měly by se v první fázi odehrát…