Chce to strategii O e-mailovém marketingu se v současné době neustále hovoří. Řada firem se jej snaží využívat, ve skutečnosti však přesně neví, jakým způsobem si počínat, a tak…
Připravte se na média Odborníci se shodují na tom, že ještě stále existuje celá řada vedoucích…
Aktuální návrh protispamového zákona (Controlling the Assault of Non-…
Jak přijmout správného obchodníka Prodáváte produkty či služby podobné těm, které prodávají i jiné firmy?…
Obchod je tvrdý boj, má ale svá pravidla. Prodejce však často láká možnost…
Co takhle interní marketingový průzkum? Pro podniky je v dnešní době stále složitější nahlížet na sebe sama očima…
E-zákazník nemá trpělivost Zákazníci, kteří nakupují prostřednictvím Internetu mají stále vyšší…
Několik i-marketingových rad V rozhovoru pro deník E-Commerce Times vyjádřil Marius Haas, viceprezident…
Než vytvoříte program odměn pro loajální zákazníky Odměňování a poskytování výhod zákazníkům je jistě chytrá věc. Neměla by…
Hnědé krávy, sem tam fialová Svět je plný nudných všedních věcí, kterých si lidé nijak zvlášť nevšímají.…
On-line prodej: 7 smrtelných hříchů Současný elektronický trh zaznamenává mnoho obchodních úspěchů, dílčí chyby…
Vedoucí prodeje mnohých firem si často stěžují na nedostatky školení a…