Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného info@podnik.xx

Internet je v současnosti pro oblast public relations jedním z nejdůležitějších nástrojů. Společnosti jsou si dnes již dobře vědomy faktu, že by jejich internetové…

CRM outsourcing není jen pro zlé časy

CRM outsourcing není jen pro zlé časy

Podle názorů analytiků je sice pravda, že zhoršení ekonomické situace vedlo…

Nové technologie mění elektronické obchodování

Článek v rámci předplatného Nové technologie mění elektronické obchodování

Vylepšení v oboru serverových technologií mají potenciál změnit dosavadní…

Efektivní management dodávek - cesta k úspěchu

Článek v rámci předplatného Efektivní management dodávek - cesta k úspěchu

Struktura řetězce dodávek zahrnuje v podstatě veškeré činnosti, které jsou…

Efektivní prodejní prezentace

Článek v rámci předplatného Efektivní prodejní prezentace

Chytrá a inteligentní prodejní prezentace je v dnešní době velmi důležitým…

Noví zákazníci firemní web sami nenajdou

Článek v rámci předplatného Noví zákazníci firemní web sami nenajdou

Vybudování firemního webového sídla se dá srovnat se situací, kdy si vaše…

Říkejte mi "rejžo" aneb Jak natočit firemní video

Říkejte mi "rejžo" aneb Jak natočit firemní video

Studie uvádějí, že lidé si pamatují 20 % slyšeného, 30 % viděného, ale až…

Webové vyhledávače jako marketingový nástroj

Webové vyhledávače jako marketingový nástroj

Jednou z nejčastějších stížností majitelů firem je: Dávám spoustu času i…

Přidružený marketing - cesta ke zvýšení on-line prodeje

Článek v rámci předplatného Přidružený marketing - cesta ke zvýšení on-line prodeje

Pokud nabízíte své služby či produkty prostřednictvím internetu, můžete…

Vlastní CRM tým může být pro firmu přínosem

Článek v rámci předplatného Vlastní CRM tým může být pro firmu přínosem

Nefunguje-li CRM projekt tak, jak má, je chyba zpravidla spatřována na…

Střediska telefonické podpory jsou stále důležitá

Střediska telefonické podpory jsou stále důležitá

Z důvodu snižování výdajů na zákaznické služby začínají mnohé firmy…

Základní prvky tiskového prohlášení

Základní prvky tiskového prohlášení

První slova, která by ten, kdo vydává vaše tiskové prohlášení, měl vidět,…

Je CRM skutečně orientováno na zákazníka?

Článek v rámci předplatného Je CRM skutečně orientováno na zákazníka?

CRM bývá v marketingových strategiích uváděno jako nástroj, který…

Výpis 45904602 z celkem 4674