Americký deník E-Commerce Times se ve své nejnovější speciální studii zaměřil na spam. Nekonečný příliv nevyžádané reklamní elektronické pošty rychle a jistě…
Jednoduchá diskusní fóra byla jedněmi z prvních internetových aplikací a…
Loga, slogany a reklamní kampaně jsou důležitými marketingovými nástroji,…
Myšlenka webového serveru eComplaints přináší nové možnosti všem…
Problém neúspěchu CRM aktivit nespočívá ani tak v technologiích nebo…
Marketingová případová studie zabývající se problematikou internetového…
Využívání automatizovaného interaktivního systému zákaznické podpory (IVR)…
Jedna z nejnovějších studií amerického deníku E-Commerce Times se zaměřila…
Call centra jsou pro dnešní společnosti zásadním marketingovým nástrojem.…
Článek je stručným průvodcem, který v devíti bodech shrnuje, co je potřebné…
Zdá se, že jen málo firem má pro případ vylepšování svého CRM systému…
V roce 2001 bylo vynaloženo 6,7 miliardy dolarů na CRM software. Firmy však…