Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Dokáže USA zastavit spam?

Americký deník E-Commerce Times se ve své nejnovější speciální studii zaměřil na spam. Nekonečný příliv nevyžádané reklamní elektronické pošty rychle a jistě…

Webová diskusní fóra na vzestupu

Článek v rámci předplatného Webová diskusní fóra na vzestupu

Jednoduchá diskusní fóra byla jedněmi z prvních internetových aplikací a…

Účinnost značky je dána firemní kulturou

Účinnost značky je dána firemní kulturou

Loga, slogany a reklamní kampaně jsou důležitými marketingovými nástroji,…

Světlé stránky CRM

Světlé stránky CRM

Dny největší slávy CRM systémů jsou nejspíš minulostí a dodavatelé…

E-lamparna.com aneb Reklamace na webu

Článek v rámci předplatného E-lamparna.com aneb Reklamace na webu

Myšlenka webového serveru eComplaints přináší nové možnosti všem…

Koordinační komise - opora CRM projektu

Koordinační komise - opora CRM projektu

Problém neúspěchu CRM aktivit nespočívá ani tak v technologiích nebo…

Internetový marketing - případová studie

Internetový marketing - případová studie

Marketingová případová studie zabývající se problematikou internetového…

Proč zákazníci nemají rádi interaktivní odpovědní systémy

Proč zákazníci nemají rádi interaktivní odpovědní systémy

Využívání automatizovaného interaktivního systému zákaznické podpory (IVR)…

Internetový marketing: rozděl a panuj

Článek v rámci předplatného Internetový marketing: rozděl a panuj

Jedna z nejnovějších studií amerického deníku E-Commerce Times se zaměřila…

Zákaznický servis podle společnosti AOL

Zákaznický servis podle společnosti AOL

Call centra jsou pro dnešní společnosti zásadním marketingovým nástrojem.…

Průvodce kreativní reklamou v rozhlase

Článek v rámci předplatného Průvodce kreativní reklamou v rozhlase

Článek je stručným průvodcem, který v devíti bodech shrnuje, co je potřebné…

Jak naplánovat upgrade CRM systému

Článek v rámci předplatného Jak naplánovat upgrade CRM systému

Zdá se, že jen málo firem má pro případ vylepšování svého CRM systému…

CRM - technologie versus podniková kultura

Článek v rámci předplatného CRM - technologie versus podniková kultura

V roce 2001 bylo vynaloženo 6,7 miliardy dolarů na CRM software. Firmy však…

Výpis 45644576 z celkem 4674