Neschovávejte se zákazníkům Firmy často ztrácejí potenciální zákazníky již tím, že jejich název naprosto nic nevypovídá o tom, co je předmětem jejich činnosti. Neznamená to, že by si měly…
Značka pro zákazníka, zákazník pro značku Každá obchodní značka usiluje o věrnost svých zákazníků a věří tomu, že jí…
Jestliže se v současné době stále více hovoří o tzv. Real-Time Enterprise…
Nedávná zvláštní zpráva serveru CRM Daily se zaměřila na problematiku…
PR odborníci radí: Neposkytujte telefonické rozhovory PR odborníci často slyší z úst svých klientů vyprávění o tom, jak jim…
Snem mnoha společností, které pro kontakt se zákazníky využívají Internetu…
Zákaznická spokojenost nade vše Podniky většinou využívají trojfázového přístupu k zákazníkům. První fáze…
Jak sestavit newsletter Newsletter představuje jeden z nejjednodušších způsobů oslovení zákazníků.…
Pět tipů pro tiskové zprávy Vydávání tiskových zpráv nemusí být tak jednoduché, jak by se mohlo na…
Průzkum zákaznického chování jako součást podnikové strategie Průzkumy zákaznického chování jsou velice důležité. V mnoha podnicích jsou…
Jak spolehlivě zničit vícekanálovou reklamní kampaň v pěti krocích I dobře míněná vícekanálová reklamní kampaň může selhat, opomenou-li její…
Zase spam, čert ho vem! I když už jsme si ve svých klientech elektronické pošty nastavili zákaz…