Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat zákazníkům. S pomocí reakcí čtenářů na tento článek pak sestavil podobný příspěvek, který…
Nejefektivnější způsob budování obchodu bychom dnes mohli nazvat…
Informační bulletin, tzv. newsletter, představuje silný způsob, jak zůstat…
E-mailový marketing zůstává jedním z nevýhodnějších způsobů podněcování…
Řada podniků se v poslední době snažila převést zákazníky z drahých…
I z části vymačkaného citrónu můžeme získat další šťávu. Podobně je tomu i…
V několika posledních letech zaváděly podniky systémy pro řízení vztahů se…
Podle průzkumu agentury Donath-Burson-Marsteller hodnotí česká novinářská…
E-mailový marketing se rychle stal nadějnou, reálnou a nutnou součástí…
Prodejci podnikového softwaru horečně vydávají produkty, které by podnikům…
Ať už se podnik zabývá čímkoli, dříve nebo později si uvědomí, že svou…
Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci…
Představte si, že mrzne a trubky vašeho topení jsou ještě chladnější než…