Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Co by vám zákazník rozhodně neměl říci

Autor článku napsal dříve článek o tom, jaké věty je zcela nevhodné říkat zákazníkům. S pomocí reakcí čtenářů na tento článek pak sestavil podobný příspěvek, který…

Budování strategické empatie

Článek v rámci předplatného Budování strategické empatie

Nejefektivnější způsob budování obchodu bychom dnes mohli nazvat…

Newsletter jako strategický nástroj

Newsletter jako strategický nástroj

Informační bulletin, tzv. newsletter, představuje silný způsob, jak zůstat…

E-mailový marketing versus spam

E-mailový marketing versus spam

E-mailový marketing zůstává jedním z nevýhodnějších způsobů podněcování…

Pravda o ceně samoobsluhy

Pravda o ceně samoobsluhy

Řada podniků se v poslední době snažila převést zákazníky z drahých…

Jak vymačkat šťávu z usychající e-mailové kampaně

Článek v rámci předplatného Jak vymačkat šťávu z usychající e-mailové kampaně

I z části vymačkaného citrónu můžeme získat další šťávu. Podobně je tomu i…

Návrat zákaznických služeb?

Článek v rámci předplatného Návrat zákaznických služeb?

V několika posledních letech zaváděly podniky systémy pro řízení vztahů se…

Průzkum mezi českými novináři (červen 2003)

Článek v rámci předplatného Průzkum mezi českými novináři (červen 2003)

Podle průzkumu agentury Donath-Burson-Marsteller hodnotí česká novinářská…

E-mailový marketing: Koš, nebo cash?

Článek v rámci předplatného E-mailový marketing: Koš, nebo cash?

E-mailový marketing se rychle stal nadějnou, reálnou a nutnou součástí…

Prediktivní zákaznický servis - nedotčený zlatý důl

Článek v rámci předplatného Prediktivní zákaznický servis - nedotčený zlatý důl

Prodejci podnikového softwaru horečně vydávají produkty, které by podnikům…

Znáte své ziskové a neziskové zákazníky?

Článek v rámci předplatného Znáte své ziskové a neziskové zákazníky?

Ať už se podnik zabývá čímkoli, dříve nebo později si uvědomí, že svou…

Jak na zákazníka, kterého vám byl čert dlužen

Článek v rámci předplatného Jak na zákazníka, kterého vám byl čert dlužen

Každá firma narazí na zákazníka, který je řekněme problémový. Její zástupci…

7 tipů pro doživotní přízeň zákazníků

7 tipů pro doživotní přízeň zákazníků

Představte si, že mrzne a trubky vašeho topení jsou ještě chladnější než…

Výpis 44994511 z celkem 4674