Budoucnost internetové reklamy vidí odborníci v zábavě a crossmediálních synergických efektech. V některých případech používá český Internet obdobné reklamní…
Budování značky na správných místech V procesu budování obchodní značky se nabízí myšlenka investovat do všech…
Jestli to nebude láska Stále častěji se ozývají hlasy, že zákazníci jsou nestálí, nezajímá je…
Sedm smrtelných hříchů tiskových zpráv Tiskové zprávy jsou jedním ze základních nástrojů firemní komunikace. Ty,…
Není zákazník jako zákaznice I když to nemusí být ne první pohled patrné, při kontaktu se zákazníky…
U malých a středních firem dochází poměrně často k základním marketingovým…
Kde to drhne aneb 10 cest k zákazníkovi a zisku Uskutečnili jsme výbornou directmarketingovou kampaň. Katalog vašich…
Proč poslouchat zákazníka Vedoucí pracovníky v oboru zákaznické podpory ženou ekonomické podmínky k…
Přední evropští odborníci na marketing se shodují, že klasické inzeráty už…