Řízení marketingových zdrojů (Marketing Resource Management MRM) vzniklo v devadesátých letech, kdy si prodejci softwaru uvědomili, že zavádění kampaňových modulů…
Dříve, než firma začne vymýšlet design svého loga, měla by správně chápat,…
Před koncem roku se internetové obchody předhánějí v upoutání pozornosti…
Na předvánoční propagaci stále není pozdě, protože mnoho lidí nakupuje…
Lidé mají často představu, že internetoví podnikatelé vlastně nic nedělají.…
Jste nezávislý profesionál a potřebujete více zákazníků? Nepotřebujete…
Mediální agentury používají různé typy segmentace populace. V české…
Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho…
Řízení myšlenek (idea management) znamená sběr, rozvoj a výběr obchodních…
V devadesátých letech reprezentovaly internetovou reklamu téměř výhradně…
Převádění zákazníků k novému komunikačnímu kanálu může být obtížné pro…
V současném mediální plánování se nabízí využití účinku více médií zároveň.…
Vytváření obchodních jmen v e-komerci není tak jednoduchá záležitost, jak…