Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Co je MRM?

Řízení marketingových zdrojů (Marketing Resource Management MRM) vzniklo v devadesátých letech, kdy si prodejci softwaru uvědomili, že zavádění kampaňových modulů…

Jak na firemní logo

Jak na firemní logo

Dříve, než firma začne vymýšlet design svého loga, měla by správně chápat,…

Specifika propagace internetového obchodu před Vánoci

Specifika propagace internetového obchodu před Vánoci

Před koncem roku se internetové obchody předhánějí v upoutání pozornosti…

Deset tipů pro vánoční marketing na poslední chvíli

Deset tipů pro vánoční marketing na poslední chvíli

Na předvánoční propagaci stále není pozdě, protože mnoho lidí nakupuje…

Jeden den v životě internetového marketéra

Článek v rámci předplatného Jeden den v životě internetového marketéra

Lidé mají často představu, že internetoví podnikatelé vlastně nic nedělají.…

Marketingová komunikace pro nezávislé odborníky

Článek v rámci předplatného Marketingová komunikace pro nezávislé odborníky

Jste nezávislý profesionál a potřebujete více zákazníků? Nepotřebujete…

Segmentace podle úrovně komunikace

Článek v rámci předplatného Segmentace podle úrovně komunikace

Mediální agentury používají různé typy segmentace populace. V české…

Naslouchat zákazníkovi nestačí

Článek v rámci předplatného Naslouchat zákazníkovi nestačí

Pochopení zákazníka spočívá v přijetí jeho perspektivy, odhalení jeho…

Co je Idea Management?

Článek v rámci předplatného Co je Idea Management?

Řízení myšlenek (idea management) znamená sběr, rozvoj a výběr obchodních…

Jak na kontextovou reklamu

Článek v rámci předplatného Jak na kontextovou reklamu

V devadesátých letech reprezentovaly internetovou reklamu téměř výhradně…

Přechod zákazníků na nové kanály

Článek v rámci předplatného Přechod zákazníků na nové kanály

Převádění zákazníků k novému komunikačnímu kanálu může být obtížné pro…

Jak na kombinované mediální kampaně

Článek v rámci předplatného Jak na kombinované mediální kampaně

V současném mediální plánování se nabízí využití účinku více médií zároveň.…

Jména v e-komerci

Jména v e-komerci

Vytváření obchodních jmen v e-komerci není tak jednoduchá záležitost, jak…

Výpis 43174329 z celkem 4684