Vytváření obchodních jmen v e-komerci není tak jednoduchá záležitost, jak by se mohlo na první pohled zdát. Nejde jen o nějaké kreativní cvičení, ale znalosti a…
Pokud firmy chtějí předehnat svou konkurenci, měly by se místo hledání…
Firmy zaměřené na poskytování služeb hledají proaktivní způsoby, jak se…
Přesvědčení, že firmy by měly dělat nejvíce pro své nejlepší zákazníky je…
Reklama v podnikání znamená přesvědčovací proces směřující k uzavření…
Mobilní telefony se stávají stále běžnější součástí života na celém světě.…
Studie Reputation Quotient Survey, která proběhla v patnácti zemích světa…
Marketingoví odborníci čelí při vývoji konzistentních měřících prostředků…
Studie společnosti Doubleclick věnovaná e-mailovému marketingu v roce 2004…
V posledních letech se velice rychle rozvíjí oblast reklamy ve virtuálním…
V říjnu 1994 se na serveru HotWired objevil první reklamní banner. Měřil…
Za každým úspěšným podnikatelem stojí dobře promyšlený marketingový plán.…