On-line marketing 2005: e-mail, blogy a RSS Dobří marketéři vědí, že velkou část úspěchu v on-line sféře zajistí schopnost odhadovat, co se bude a nebude dít v následujících obdobích. Článek proto ústy jednoho…
V souvislosti s marketingem se dnes mluví převážně o budování značek.…
Stále více malých firem považuje za nezbytné propagovat své produkty on-…
Nové produkty chtějí spolupráci Z historického pohledu odrážel nově vyvinutý produkt své vynálezce jako…
On-line reklama, zejména v podobě bannerů, zaznamenala v uplynul&…
Spokojenost není loajalita Většina firem usiluje v rámci svého zákaznického servisu o spokojenost…
E-mailový marketing - trendy 2005 Společnost ExactTarget, zabývající se vývojem softwarových řešení pro e-…
Příliv spamu neopadá Americká média přinesla v závěru roku zprávu o největší pokutě udělené za…
Dříve, než firma začne vymýšlet design svého loga, měla by správně chápat,…
Před koncem roku se internetové obchody předhánějí v upoutání pozornosti…
Na předvánoční propagaci stále není pozdě, protože mnoho lidí nakupuje…
Jeden den v životě internetového marketéra Lidé mají často představu, že internetoví podnikatelé vlastně nic nedělají.…