S rozvojem e-komerce se v nových rozměrech vynořují některé zásadní marketingové mýty. Tradičně se například při budování značky radilo vyčlenit velký rozpočet a co…
Proti spamu společnou silou Třináct zemí Evropské unie se shodlo na společném boji proti nevyžádané…
Jak zničit firmu v pěti krocích Marketing má zcela jasný cíl přilákat konkrétní firmě co nejvíce lidí.…
Úskalí e-mailu jako obchodního nástroje Firmy často oslovují potenciální zákazníky e-mailem, mimo jiné proto, že se…
Teoretici popisují transformaci zákaznického střediska na ziskové…
V uplynulých desetiletích se marketing zaměřoval zejména na pochopení…
Zákazník potřebuje kontrolu Aktuální studie společnosti Ponemon Institute potvrdila, že klíčem k…
Používání IT systémů k lepšímu pochopení možností maximalizace zisků z…
7 smrtelných hříchů budování značky Úspěšnost firem závisí do značné míry na síle jejich obchodních značek.…
Blog jako silný marketingový nástroj Blogování způsobilo revoluci v nových médiích. Ignorování internetových…