On-line zákazník jako takový stále neexistuje. Ti, kteří nakupují prostřednictvím internetu pořád utrácejí více peněz v tradičních obchodech. Potvrdil to výzkum…
V marketingu není nic mocnějšího než pohled zákazníka. Zákaznický pohled se…
Firemní slogany jsou velice silné marketingové nástroje. Musejí však být…
Řada historiků se dnes zabývá pozoruhodným vývojem dopravy od nejstarších…
Zákazníci vyžadují stále flexibilnější způsoby interakcí s firmami. Firmy…
Nejúčinnější slovo pro firemní slogan není zdarma, jak si řada zadavatelů…
Olympijské hry jsou sice již delší dobu za námi, z médií k nám však ještě…
Současní představitelé firem si začínají uvědomovat, že po celém světě…
Firmy často špatně investují e-komerce, protože nedokáží efektivně měřit…
Odborníci na marketing a finance v jednom podniku často nenacházejí…
Průzkum agentury NFO AISA odhalil, že Češi věnují adresným obchodním…
Silná slova vyvolávají emoce a vytvářejí vizuální obrazy v myslích čtenářů.…