Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Neřídíme zákazníky, ale jejich zkušenosti

I přes aktuální zprávy o rychlém rozvoji e-komerce existuje významný faktor, kterým je třeba se zabývat, aby on-line obchodní kanál zůstal konzistentním a…

Víc než loajalita

Článek v rámci předplatného Víc než loajalita

Oddaní zákazníci se značně liší od těch, kteří jsou jen loajální. Skutečně…

Jak vyzrát na média

Jak vyzrát na média

Jan Martínek, kromě dalšího i bývalý ředitel TV3, vedl seminář společnosti…

Těžký život marketingového konzultanta

Článek v rámci předplatného Těžký život marketingového konzultanta

Autor článku, nezávislý marketingový konzultant, se přiznává, že dříve jeho…

Integrovaný program pro obchodní partnery

Článek v rámci předplatného Integrovaný program pro obchodní partnery

Společnost IBM představila zjednodušený program *PartnerWorld*, který…

Senioři na tahu

Článek v rámci předplatného Senioři na tahu

Obyvatelstvo České republiky na přelomu 20. a 21. století je nejstarší v…

Dobrý zákaznický servis se vyplatí

Dobrý zákaznický servis se vyplatí

V moderním managementu předpokládáme, že dobré služby se vyplatí. Článek se…

Důvěra je základ

Důvěra je základ

Odborníci na řízení vztahů se zákazníky se shodují, že nejdůležitějším…

Cesta do hlubin spotřebitelovy duše

Cesta do hlubin spotřebitelovy duše

Na otázku, proč spotřebitelé nakupují právě to, co nakupují neexistuje…

Dveře ke vstupu na zahraniční trhy

Článek v rámci předplatného Dveře ke vstupu na zahraniční trhy

Nejdůležitějším operačním nástrojem Evropské unie při realizaci strategie…

Klíčový zákazník = náročný zákazník

Článek v rámci předplatného Klíčový zákazník = náročný zákazník

Jedním z hlavních prvků strategie řízení a rozvoje vztahů s klíčovými…

Jak to dělají kolegové?

Článek v rámci předplatného Jak to dělají kolegové?

SBC, dodavatel Telecomu, užívá přímý mailing (direct mail) související s…

Já měřím na metry a on na palce

Článek v rámci předplatného Já měřím na metry a on na palce

Marketingoví manažeři neustále dokola tvrdí, že značky jsou investicí a…

Výpis 43304342 z celkem 4578