Marketing - zprávy z HR

On-line zákazníci neexistují

On-line zákazník jako takový stále neexistuje. Ti, kteří nakupují prostřednictvím internetu pořád utrácejí více peněz v tradičních obchodech. Potvrdil to výzkum…

Do hlubin průzkumu trhu

Do hlubin průzkumu trhu

V marketingu není nic mocnějšího než pohled zákazníka. Zákaznický pohled se…

Velký slogan, velké peníze

Článek v rámci předplatného Velký slogan, velké peníze

Firemní slogany jsou velice silné marketingové nástroje. Musejí však být…

E-komerční utopie

Článek v rámci předplatného E-komerční utopie

Řada historiků se dnes zabývá pozoruhodným vývojem dopravy od nejstarších…

Více kanálů, více problémů

Článek v rámci předplatného Více kanálů, více problémů

Zákazníci vyžadují stále flexibilnější způsoby interakcí s firmami. Firmy…

Protože hlemýžď ryje do skla

Protože hlemýžď ryje do skla

Nejúčinnější slovo pro firemní slogan není zdarma, jak si řada zadavatelů…

Olympiáda v marketingové komunikaci

Článek v rámci předplatného Olympiáda v marketingové komunikaci

Olympijské hry jsou sice již delší dobu za námi, z médií k nám však ještě…

Role blogu v marketingu

Článek v rámci předplatného Role blogu v marketingu

Současní představitelé firem si začínají uvědomovat, že po celém světě…

Vytuněný marketing

Vytuněný marketing

Marketingový program je někdy jako staré auto. Nevykazuje již takové…

Jak úspěšně měřit e-komerci

Článek v rámci předplatného Jak úspěšně měřit e-komerci

Firmy často špatně investují e-komerce, protože nedokáží efektivně měřit…

Mohou marketing a finance být kamarádi?

Článek v rámci předplatného Mohou marketing a finance být kamarádi?

Odborníci na marketing a finance v jednom podniku často nenacházejí…

Češi a direct marketing

Článek v rámci předplatného Češi a direct marketing

Průzkum agentury NFO AISA odhalil, že Češi věnují adresným obchodním…

Úspěch si žádá silná slova

Úspěch si žádá silná slova

Silná slova vyvolávají emoce a vytvářejí vizuální obrazy v myslích čtenářů.…

Výpis 43304342 z celkem 4672