Jedna hlava lepší než dvě?

Vytisknout

Měl by prodej i marketing řídit tentýž člověk? Na toto téma již odborníci popsali stohy papíru. Kdybychom to měli shrnout, odpověď by byla: ano, ale Ano: Obě tyto oblasti by měl řídit jeden člověk, protože jedině tak mohou dospět k plné integraci. Ale: Musí to být osoba, která bude expertem v obou směrech.Snahy o spojení zmíněných dvou oddělení často selhávají, protože odpovědným osobám chybí zkušenosti v jednom z oborů. Z historického hlediska žádaly firmy většinou manažery prodeje, aby se…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace